luni, 24 noiembrie 2008

Lansări urbane

S-a dus şi ediţia din 2008 a Târgului de Carte Gaudeamus. A fost nebunie mare, ca în fiecare an, mi s-a părut că au fost edituri mai multe ca oricând, n-am verificat însă dacă este şi adevărat. Dar cel mai mult m-am bucurat de două lansări de carte. Prima: "Urban", la Editura Vinea, a lui Dan Cârlea; a doua: "Trauma arlechin", la BrumaR, a prietenei şi colegei Eliza Dumitrescu, de fapt Nicolaina.
Dan s-a întrecut pe sine, a recitat cu mult aplomb un poem numit "Romanian freestyle", spre deliciul publicului. Tot atunci şi-au lansat cărţile de versuri D.D. Marin, Ofelia Prodan şi Ion Maria. Printre scriitorii participanţi: Mihail Gălăţanu, Ion Zubaşcu, Şerban Axinte, Daniela Luca, Diana Iepure, Florin Hălălău, Marius Marian Şolea, Florin Caragiu, Anni Lorei Mainka, Cristian Orăviţan. Se înţelege că n-a lipsit Nicolae Tzone, editorul.


Despre Eliza am şi scris :)

http://www.jurnalul.ro/articole/139328/declaratie-de-forta-si-dezinvoltura

8 comentarii:

Anonim spunea...

opa, ti/ai facut blog:)

Daniela Şontică spunea...

Da, mi-am făcut blog! Deocamdată cer clemenţă, nu mă pricep eu aşa bine aici la butoane, dar promit că învăţ repede. Aşa că, citiţi-mă!

Anonim spunea...

multumesc d

:)

Anonim spunea...

welcome in blogosfera !
E

Anonim spunea...

Hait!

Anonim spunea...

bun venit in urbanismul virtual!

apai, si mie imi paru Gaudeamusul mai viu ca oricand si mai plin de lansari, de carti bune.
e drept ca fiind colo aproape jumate de sambata si jumate de duminica, deic mai mutl ca niciodata in alti ani, pesemne de aceea si senzatia aceasta de puls continuu.

si daca dan a dat din suflet pt aceasta carte a lui, mai ales in sectiunea d-urilor, iata ca am fost si eu colo, si sunt si ici, tot cu d. si cumva printre iele.

dan-iela stie de ce. :X

drag, d (d sau e, ca unii prefera sa-mi spuna cu e)

Anonim spunea...

erata, desigur: deci, mult

Daniela Şontică spunea...

multumesc de urari, cred ca esti Ela după cum scrii şi ma bucur pentru prezenţa ta aici. Cum spuneam şi mai sus, promit să învăţ bine html şi alte alea ca să fac pe aici treaba cât de cât onorabilă. La bună vedere!